PETRE VARGA: Prețuiește ziua de ieri, azi și mâine

Poetul Ovidiu Kerekes spunea într-o poezie în felul următor: „Preţuieşte secunda, trăieşte-ţi viaţa, / Mai mult decât orice pe pământ! / Căci mâine tu nu vei şti de vei mai fi, / Preţuieşte secunda, şi vei trăi!”

A mai trecut un an din viața ta, tânăr cititor, oare te-ai gândit anul acesta cum iți prețuiești minutul, secunda și ziua? Te-ai gândit ce ai vrea să schimbi în viața ta?

După cum știm, a trecut iarăși un Crăciun, poate a fost unul simplu in viața ta, sau a fost un Crăciun special. Pentru mine Crăciunul era o sărbătoare atât de mare, încât cerurile s-au deschis și îngerii cu serafimii s-au bucurat de mine, ca și aici jos, pe pământ. oamenii și cei dragi mie s-au bucurat pentru ca am luat decizia. Ceva trebuia să schimb în viața mea și să pot să am pace în sufletul meu. De aceea am făcut un legământ cu El, un mic botez.

Anul Nou l-am întâmpinat ieșind în stradă și făcându-mi promisiuni ca anul acesta vreau o schimbare. să știu să îmi prețuiesc zilele mai bine. Tu, ca tânăr, nu lăsa să meargă viața pe lângă tine, prețuiește fiecare clipă, secundă, minut, zi. Spune-i cuiva drag, la care nu i-ai putut spune vreodată, „te iubesc”, dar când o spui privește-l/o în ochi, caută să fii de folos undeva, unde s[ fie chiar nevoie de tine.

Iată o rețetă pentru anul acesta și vreau să o studiați bine și să vă gândiți la această rețetă când o citiți. Se iau 12 luni si se cur[‘[ foarte bine de amărăciune, mândrie, ură, invidie, frică, irascibilitate şi stres. Se împarte fiecare luna in 28 – 31 zile, dupa caz, astfel ca proviziile sa ajunga exact 1 an! Fiecare zi se prepara separat: 1 parte munca, 1 parte liniste, 1 parte veselie si umor. Se mai adaugă 3 linguri optimism, 1 linguriță toleranţă, o priza de bun-simt si… o picătura de speranța! Peste aluatul astfel obtinut se toarnă apoi dragoste din belșug! Preparatul gata facut se împodobește cu un buchețel de curaj si incredere in sine. Se serveste zilnic, cu bucurie, la o ceasca de ceai si cu încredere inepuizabila in Dumnezeu!

Prezenta rețeta nu se compensează, ea este gratuita si se transmite liber insoţita de urarea La mulţi ani Nu uita, prețuiește fiecare zi care ți s-a dat!

PETRE VARGA

PETRU VARGA

PETRU VARGA

Leave a comment